سعی کنید هیچوقت باربيکيو دست دوم نخرید !!
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

چند وقت پیش یه باربيکيو دست دوم خریدم که اتفاقا از یکی از آشناهامون هم خریدم که کلی تعریف کرد که این باربيکيو سالم و سلامته و هیچ مشکلی نداره منم گفتم دیگه مشکلی نیست و ازش خریدم گفتم هم قیمتش مناسبه و هم اینکه دارم از آشنا میخرم خلاصه سرتون رو درد نیارم باربيکيو رو خریدم و فقط دو ماه ازش استفاده کردم که سوخت از طرفی هم طرف آشنا بود و نمیتونستم بهش بگم باربيکيویی که بهم فروختی خراب بوده و سوخته واسه همین باربيکيو رو از نظر من نباید دست دوم خرید چون هم گارانتی نداره هم به نظر من اصلا کلا چیزایی که برقی هست رو نباید دست دوم خرید البته نه اینکه بگم طرف فروشنده به من اینو مشکل دار فروخته واسه اون دارم میگمااا ولی خب بلاخره هیچکس از عمر این وسایل خبر نداره پس اگر یه باربيکيو نو بخریم خیلی بهتر از دست دوم هست شما میتونید برای خرید باربيکيو با گارانتی اصلی و شرکتی در برند های مختلف از سایت ساختمون دات کام http://www.sakhtemoon.com/list/barbecue/ استفاده کنید.





:: برچسب‌ها: سعی کنید هیچوقت باربيکيو دست دوم نخرید ,
:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: